دوستــــــــــــــــت دارم

دوستت دارم به اندازه ای که حتی در فکرت نمیگنجد

شب ها چشمهایم را با یادتو میبندم

و روزهایم را با عشق به تو شروع میکنم

زندگـــــــــــــــــــیم را با شور رسیدن به تو میگذرانم

وجــــــــــودت به زندگیم معنی میبخشید

صدایــــــت آرامش من است

دوستــــــــــــــــــــــــت دارم

به اندازه ی عــــــــــــــــــشق مادر به فرزندش

دوستـــــــــــــــــــــــت دارم

به اندازه ی زیبــــــــــــــــــــــایی ماه

دوستــــــــــــــــــــــــــت دارم

به اندازه ی گرمای آتــــــــــــــــــش

دوستــــــــــــــــــــــــــــت دارم 

به اندازه ی عشق بنده به خدایــــــــــــــش

دوستــــــــــــــــــــــــت دارم 

به اندازه ی هر آنچه که تصـــــــــــورش را بکنی

( از طرف کسی که واست جونشو میده:مازیار)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: